Mit 2010

4 januar 2010

TrehundredeToogtreds tilbage

Filed under: Uncategorized — mskvaer @ 23:59

Mandag, men igen en fri mandag. Efter aflevering af datter til skolen, kørte vi i bil (kold, sne, glat) til svømmehallen.  Jeg var lidt på vippen at være “syg”, og tog derfor en lang “morfar”, mens min kone og sønnike tog ud nød Avatar i biografen i 3D. Jeg tog en lille spadser tur for at hente datteren. Hun havde forventet at komme til rideskolen om eftermiddag, men den var aflyst og hun var lettere rasende. Ikke sjovt, men pinligt; foran alle de andre.

Vel hjemme, nød hun Ved Kongelunden for 117. gang, mens jeg tændte på pejsen og stirrede i gløderne efter en forklaring på livet…

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

