Mit 2010

18 januar 2010

TrehundredeOtteogfyrre tilbage

Filed under: Uncategorized — mskvaer @ 23:59

OP! kl 04, brusebad og taxa til lufthavnen, ankomst lidt efter 9 (næsten en time forsinket) på kontoret i Kista, en forstad til Stockholm, hvor jeg skulle undervise i en uge. Da det var første dag begyndte det først kl 9:30 så egentlig gik alt godt, og sneen dalede så yndig ned både i Kista og tidligere i København.

Undervisningen forløb som den skulle. Her blev PPTerne vist på hver students skærm (og dermed frarøver dem chancen at kigge på andet) men det gør det svært at “pege” på PPT.

Jeg fandt vejen fra kontoret til hotellet som var ca et kvarters gå afstand v.hj.a. af iPhone’ens GPS. Jeg kan godt lide det. Hotellet tog ikke noget eller strafgebyr for den manglende fremmøde i går. Herefter en spadsertur i det tilstødende shopping centre som var ganske stort hvor jeg nød en svensk hamburger – MAX hedder kæden. Lidt kaffe og kage (en semla) i et konditeri/café.

Ikke nok spænnende TV på hotelværelset (kun 5 kanaler) så jeg sov inden 23.

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

