Mit 2010

22 januar 2010

TrehundredeFireogfyrre tilbage

Filed under: Uncategorized — mskvaer @ 23:59

Sidste dag, og færdig allerede lidt efter frokost. Jeg underholdt lidt mere med et lille quizz, men alt var færdigt kl 3. Skal jeg arbejde en uge igen her, vil jeg bo i Stockholm næste gang og tage Tunnelbanan til og fra kontoret. Jeg var blevet godt træt af det indkøbscentre.

Tog lufthavnsbussen fra stationen til lufthaven istedet for taxa, da flyet først gik kl 20. Sparet penge og CO2 O:-). Ankomst hjemme uden bemærkninger.

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

